loading...
کلوپ دانشجو
آخرین ارسال های انجمن
خاطر لطفی بازدید : 295 شنبه 27 اسفند 1390 نظرات (1)

جوک های پـَـــ نــه پـَــــ سري دوم 90



داشتم قران میخوندم گفتم بسم الله رحمان رحیم دوستم پرسید بسم الله؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ صدقه الله و علیو عظیم پـَـــ نــه پـَـــ


گوشی خونمون زنگ خورده گوشی رو برداشتم دیدم با مامانم کار دارن. گوشی رو دادم به مامانم میگه با من کار دارن؟؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دوست دخترمه می خواد حالتو بپرسه بعد با من حرف بزنه


به رفیقم میگم : شب عروسیت ارکستر هم میاری ؟ میگه : پـَـــ نــه پـَـــ دامبول سلطنه رو دعوت میکنم برامون بشکن بزنه


سگم مرده بود دوستم گفت حالا تو باغتون دفنش میکنید؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ میبرمش بهشت زهرا براش ختم میگیرم


دوستم 3 ساعت داشت حرف میزد مغزم خورد شد گفتم محمد من دیگه برم . گفت از دستم سیر شدی به این زودی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ پیاز شدم دارم میرم میدون تره بار خودمو بذارم برای فروش


دشویی داشتم مثه برق دوییدم برم خونه خالم .زنگ زدم گفتم زود درو باز کن خاله میگه امیر تویی گفتم پـَـــ نــه پـَـــ هاج زنبور عسلم تو بی بی سی اعلام کردن مامانم امده اینجا درو باز کن تا دوباره گمش نکردم


داشتم فکرمیکردم یه جمله پـَـــ نــه پـَـــ ایی بسازم به صورت داداشم زل زدم داداشم پرسید  موقعیت پـَـــ نــه پـَـــ میخوای؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ انقدر خوشگلی نمیتونم از صورتت چشم بردارم



بگذار قلم را به غزل بسپارم شاید گره ای باز شود از کارم پرسید مگر تو هم غزل می گویی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط رباعی دارم



ماشینمو دربوداغون کرده.میگه بگم کارشناس راهنمایی رانندگی بیا؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ زنگ بزن دوربین 90 بیاد عادل فردسی پور کارشناسیشو بذاره اونجا ببینیم کی مقصره



‫میگم دیگه میخوام از ایران برم ... میگه با آژانس مهاجرتی میری؟!
 پـَـــ نــه پـَـــ هماهنگ کردم اول پاییز با دسته غازهای مهاجر‬



با رفیقم رفتیم کلانتری میگم سر چهار راه پایینی گوشیامونو دزدیدن،میگه اومدید شکایت بنویسید؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ خواستم تشکر کنم از اینکه سر هر چهارراه یه دزد نصب کردید..



رفتم ساندویچی، میگم آقا یه هات داگ با سس مخصوص بدین. میگه میل می کنید؟ میگم: بله، دستتون درد نکنه (گشت مبارزه با فتنه پـَـــ نــه پـَـــ واحد سیار غذاخوری ها و رستوران ها)


اینم از آخر شب برای خداحافظی. به دامادمون میگم پاشو منو ببر خونمون خوابم میاد.مثه گیجا میگه داری میری ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ دارم میام اما انقد سرعتم بالاست فکر کردی دارم میرم


میخواستم برم عروسی دوستم پرسید تو عروسی بزنو برقص دارید؟گفتم پـَـــ نــه پـَـــ مداح میارن ذکر مصیبت بخونه عروس و دومادم میزنن تو سرخودشون که چرا خودشونو بدبخت کردن



رفتم کافی نت یارو داره هاج و واج نگام میکنه بعد 2 دقیقه پرسیده سیستم میخوای که وصل شی اینترنت؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم برای سیستماتون آرزوی سلامتی و نجات از خیل ویروس های اینترنتی کنم، یه کمکی کن خیر از اینترنتت ببینی!


شب نشسته بوديم دوره همي برق رفت همه جا ظلمات شد. فلاش موبايلو روشن كردم دنباله كبريت بگردم روشنايي گازي ديوارو روشن كنم داداشم ميگه: داداشي تويي؟ ميگم پـَـــ نــه پـَـــ مامور سينمام اومدم بليط هارو چك كنم پـَـــ نــه پـَـــ


رفتم قبرستون.میگمش :آقا یه قبر میخواستیم؟میگه: واسه مرده تون؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ واسه دفن غم وغصه هام



میگم اون لحافو بده؟میگه میخوای بکشی رو خودت؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بخورمش تا سیر شم مثه نون سنگکه


به دوستم میگم:امیدو ندیدی؟میگه:امید برادرت؟گفتم؟ پـَـــ نــه پـَـــ ماهواره ی امیدو میگم..ایران گمش کرده تو رادار از اینجا رد نشده؟



پنج نفری رفتیم پیتزا سفارش دادیم یارو میگه تو سالن میخورید؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ میریم تو دستشویی که آب خوردنم دم دستمون باشه !!! پ نه پ و چاه دستشویی همون باید تو دستشویی غذا بخوری


بهش گفتم:دیگه ازچشمم افتادی؟میگه:بامنی؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ با لنزمم دیگه از چشم افتاد


داشتم الان به یکی میگفتم.تو تنها کسی هستی که تو مسیر زندگی تنهام نذاشتی.میگه:منظورت منم؟گفتمش: پـَـــ نــه پـَـــ با لاستیک دنای ماشینم


تولد بودیم ..حالا همه داد زدیم.بیا شمعا رو فوت کن.برگشته میگه:با دهن؟گفتمش: پـَـــ نــه پـَـــ با دماغ


رفتم کتابفروشی ،میگم : از دکتر شریعتی چی دارین؟ می پرسه : کتاباشو میخوای؟! میگم : پـَـــ نــه پـَـــ لباس زیراشو میخوام..!


به خانم میگم آماده شو آخر هفته بریم شمال میگه بازم با پراید؟ پـَـــ نــه پـَـــ با پرادویی كه بابات سر عقد كادو داد


دستمال کاغذی گرد کردم گذاشتم تو بینیم مامان بزرگم میگه بینیت خون اومده؟ پـَـــ نــه پـَـــ دیدم از دماغم داره هوا میاد. گفتم حتما پنچر شدم فعلا اینو رد کنم که بادم خالی نشه


رفتم دکتر خواست نبضمو بگیره.گفت:بذار گوشیو بذارم که نبضتو بگیرم.گفتم:گوشی مخصوص نبض؟گفت: پـَـــ نــه پـَـــ گوشی موبایلو میگم بذارم با ویبرش نبضتو بگیرم...


دستمو بردم بالا میگم:استاد؟میگه :سوال داری؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ خواستم بگم استاد میفرمودیه...بفرمیو


من و دوستم داشتیم رازه بقا میدیدیم.یهو مار کبرا رو نشون دادن.دوستم میگه کبراست؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ اين صغراست كبرا يه خورده ازين لاغر تر
مامانم میگه:این میگو هارو باید سرخ کنم؟
 پـَـــ نــه پـَـــ درشو باز کن ماهیتابه هم بزار رو گاز وایسا خودشون دونه دونه بپرن تو ماهیتابه سرخ شن.

رفتم سر یخچال به مامانم میگم موز خریدی؟
میگه پـَـــ نــه پـَـــ خیاره تو زعفرون خوابوندم

ماشینه دختره پشت چراغ قرمز پنچر شده.همه عصبانین رفتم پنچریشو بگیرم میپرسه اومدی پنچریشو بگیری؟
 پـَـــ نــه پـَـــ اومدم به مسابقات رالی کشوری دعوتت کنم

دارم برا ساختمون داییم نقشه میکشم یهو رفیقم میگه: داری واسه ساختش نقشه میکشی!!!؟
پـَـــ نــه پـَـــ داشتم برا تخریبش نقشه میکشیدم که شما پریدی وسط و نقشه رو برآب کردی. الانم برا تو یه نقشه میکشم تا حال کنی..........

پایان نامم تموم شده زنگ زدم به استاد میگه میخوای دفاع کنی؟
پـَـــ نــه پـَـــ میخوام حمله کنم

به گل فروشه گفتم یه شاخه گل رز بده واسه زنم ببرم دلش شاد شه...گفت رز قرمز؟؟
 گفتم پـَـــ نــه پـَـــ رز زرد بده بلکه...بگفت باشه قرمز میدم..حالا واست تزئینش کنم؟
 گفتم پـَـــ نــه پـَـــ بذارش تو گلدون

گرداوری شده توسط سایت کلوب اس ام اس

میگه میای بریم بیرون میگم نه نمیام میگه چرا میگم حال نداری میگه واقعا حال نداری؟
پـَـــ نــه پـَـــ تازه پذیراییو و دستشویی هم نداریم کجاشو دیدی همش اتاق خابه


داشتم تو استخر شنا میکردم اومد گفت:شنا بلدین ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ تازه به دنیا اومدم انداختنم تو اب دست و پا بزنم قوی شم.

تو راه بهشت زهرا پسره کنار چندتا دسته گل نشسته بود...شیشه رو دادم پایین گفتم فروشیه؟؟
گفت پـَـــ نــه پـَـــ نمایشگاه دائمی گل و گیاهه !!

داشتم سوار هواپیما میشدم گفتش میخواین برین سفر ؟
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم روی ماهت رو ببینم برم

آبدارچی داره زیره میز رو تی میزنه مگم آخه الان وقت تی زدنه؟؟
میگه پـَـــ نــه پـَـــ پاشو حاضر شو وقت اسکی روی آبه

دارم به خواهر زادم دیکته میگم ... رسیده آخر خط میگه دایی برم سر خط ؟!
پـَـــ نــه پـَـــ بقیشو رو فرش بنویس !

زنگ زدم عکاسی نوبت بگیرم واسه عکس گرفتن ، دختره گوشی رو برداشته ، میگم ببخشید خانم امروز وقت خالی کی دارید ؟ میگه واسه عکس گرفتن ؟ پَـــ نَ پَـــ واسه اینکه با خونواده خدمت برسیم !!! بعد میخنده میگه 6 وقت داریم . بهش میگم قبل از 6 هم کسی نوبت داره ؟ میگه پـَـــ نــه پـَـــ امروز رو کلا واسه شوهر آیندم خالی کردم

چسب زدم رو دستم دوستم میپرسه:زخم شده؟
پـَـــ نــه پـَـــ پشه کشتم زدم خونریزی نکنه

اومدم خونه به مادرم میگم:داداشی کجاست؟میگه:داداش حسینتو میگی؟گفتم:
پـَـــ نــه پـَـــ مرحوم داداشی رو میگم ! قبرش کجاست؟

ساعت شیش و نیم صبه میخواستیم دیگه بریم بخوابیم.بهش میگم صب خوبی داشته باشی تو خواب میگه:مگه صبه؟
پـَـــ نــه پـَـــ هنوز شبه این نور مال صفحه ی مانیتورته انقدر پر نوره که اینجا رو هم مثه روز روشن کرده اشتباه گفتم صبحه

شب چراغ هواپیمارو دیده تو آسمون دوستم.میگه:هواپیماست؟
گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ ماشینه تک چرخ رفته سمت آسمون داره علامتم میده

دوستم بهم زنگ زده میگه:کجایی علی؟میگم:خونه.میگه:خونه خودتون؟گفتم:
پـَـــ نــه پـَـــ خونه مادر بزرگه..منتظر شنل قرمزی نشستیم...

داشتم چت میکردم بهم میگه:بخوابیم الان دیگه؟گفتم:
پـَـــ نــه پـَـــ شب تا صبو که احیا کردیم الانم صب تا شبو احیا کنیم ثوابش دوبرابره

دارم ميرم تو دانشگاه يارو دم در جلومو گرفته ميگه آقا شما دانشجوي همين دانشگاهيد؟ ميگم پـَـــ نــه پـَـــ دانشجوي دانشگاه آکسفوردم، 1واحد انقلاب  رو اينجا  ميهمون گرفتم !

دارم آشغال میزارم بیرون،اومده میگه آشغاله؟
گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ زباله هایه غنی سازی اورانیومه نیروگاه اتمی بوشهره،میخوام خاکش کنم شورای امنیت نبینه

نصف شبی رفتم اب بخورم رفیقم مثل روح پشت سرم ظاهر شده!! داد زدم میگه ترسیدی؟
میگم پـَـــ نــه پـَـــ نه که خیلی وقت ندیدمت از خوشحالی داد زدم!!!

دوستم میبینه چیزی نمیخورم میپرسه روزه ای؟
 پـَـــ نــه پـَـــ در راستای هدفمند کردن یارانه ها مصرفم رو اوردم پایین

یه شب رفته بودم مهمونی، شام دادن، اومدم خونه بابام پرسید شام چی دادن؟گفتم زرشک پلو!!بابام گف با مرغ؟!!
گفتم پـَـــ نــه پـَـــ با گوشت شتر اسپانیایی!!

رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟ میگه: واسه کفشت میخوای؟
پـَـــ نــه پـَـــ میخوام باهاش پوستم رو استتار کنم برم سومالی ببینم واقعا قحطیه یا خالی بندیه!!

پلیس راه:آقا کمربندتونو ببندین.راننده:کمربند ایمنی ماشین؟
پلیس راه: پـَـــ نــه پـَـــ کمربند شلوارتون داره از پاتون میفته!!!!!!

داداشم تو حموم زده زیر آواز، بهش میگم میشه نخونی؟ میگه صدام بده؟
 میگم پـَـــ نــه پـَـــ میترسم آب بپره تو گلوت خفه شی یکی از استعدادهای موسیقی کشورو از دست بدیم!!


برچسب ها سری 1اول جوک های پ نپ مهر ماه90 , sery jadid jok sms 1390 , sms 90 , sms bahal , sms emrooz , sms mehr mah 90 , sms jadid , sms jadid 1390 , sms jok , clubsms , sms jok 90 , sms khandedar , sms khandedar 90 , sms va jok 1390 , clubsms.ir , جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ سری , خنده دار , جوک , جوکهای پ نه پ سری , جوک جدید , جوکهای جدید پ نه پ , جوکهای پ نه پ , جوکهای پ نه پ سری چهارم , جوکهای پ نه پ سری جدید , جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ , جوکهای پـَـَـ نــه , جوکهای پـ نــه پــ سری مهر پ ن پ , منبع جوکهای پ نه پ , منبع جوکهای پـَـَـ نــه پـَـَــــ , پ نه پ سری , پَِ نه پَِ , جوکهای پ نــه پ , اس ام اس باحال , اس ام اس برای خنده , اس ام اس برای سرکار گذاشتن , اس ام اس برای سرکاری , اس ام اس جدید , اس ام اس جدید مهر ماه 90 , اس ام اس جوک خنده دار مهر ماه , اس ام اس جوک خنده دار و سرکاری جدید , اس ام اس حیف نون , اس ام اس خنده دار , اس ام اس جوک مهر 90 , اس ام اس جوک جدید , جدید اس ام اس خنده دار جدید مهر 90 , اس ام اس خنده دار مهر ماه 90 , اس ام اس خنده دار و جوک جدید مهر 90 , اس ام اس خنده دار و سرکاری جدید , اس ام اس خیلی خنده دار , اس ام اس سال 90 , اس ام اس سرکاری , اس ام اس غضنفری , اس ام اس مهر 90 , اس ام اس های جوک خنده دار جدید مهر , اس ام اس های خنده دار جدید مهرماه 90 , اس ام اس های خنده دار مهر 90 , اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید , اس ام اس و جوک 90 , باحالترین اس ام اس ها , جوکهای پـ نــه پــ سری مهر جک , بهترین اس ام اس های 90 , جدیدترین اس ام اس خنده دار , جدیدترین اس ام اس سرکاری , جدیدترین جوک های 90 , جوک 1390 , جوک 90 , جوک امروز , جوک باحال , جوک خنده دار , جوک خنده دار 90 , جوک خیلی جدید , جوک و اس ام اس , جوک و اس ام اس خنده دار مهر 90 , جوک و اس ام اس مهر 90 , جک خنده دار ترین اس ام اس 90 , خنده دار ترین پیامک ها , کلوب اس ام اس , سایت اس ام اس خنده دار , سایت اس ام اس سرکاری , لطیفه خنده دار , لطیفه خنده دار 90 , لطیفه خنده دار مهر 1390 , مجموعه اس ام اس های مهرماه , مهر ماه 90 , مرکز اس ام اس , مرکز اس ام اس ایران , مسیج 1390 , مسیج جوک , مسیج خنده دار 90 , مسیج خنده دار امروز , مسیج سرکاری , مطالب خنده دار , منبع اس ام اس , جوگ , جدیدترین جوکها , جوکهای پـ نــه پــ , جوکهای پـ نــه پــ سری , جوکهای پـ نــه پــ سری مهر , منبع جوکهای جوکهای پـ نــه پــ , کاملترین مرجع اس ام اس ایران , کاملترین مرکز اس ام اس , کاملترین مرکز اس ام اس ایران , جوکهای پــــ نــه پــــ , پـَـــ نــه پـَــــ , پـَـــ نــه پـَــــ مهر , پـَـــ نــه پـَــــ تازه , پـَـــ نــه پـَــــ جدید , پ ن پ سري مهر , پ ن پ , جوک های پـَـــ نــه پـَــــ , جوک های پـَـــ نــه پـَــــ سري دوم 90 , عکس های خنده دار , عکس های طنز , لباس پوشیدن خانوما , کارکاتور , کارکاتور زنان در مترو , کارکاتور مدل لباس زنانه , کاریکاتور تیپ خانوما در مترو , کاریکاتور خانوما , کاریکاتور دخترا , کاریکاتور دخترا تو مترو , کاریکاتور لباس دخترا , آخر خنده , اطلاعيه هاي خنده دار , بچه , تابلو هاي خنده دار , تصاوير خنده دار , تصاوير ديدني , جالب و خنده دار شادي و خنده , خفن , خنده بازار , خنده و خنده , خنده و شادي , دنياي خنده , ديدني، ديدني ها روز , ديدنيه , ديدنيهاي بيادماندني , ديدنيهاي خنده دار , ديدنيهاي دنيا , ديدنيهاي روزانه , ديدنيهاي ساختگي، ديدنيهاي واقعي , شادي , طنز , عکس هاي آخر خنده , عکس هاي جالب و ديدني , عکس هاي خنده دار، عکس هاي ديدني , عکس هاي ديدني و خنده دار مهر ماه 90 , عکس هاي زيباي خنده دار , لحظات ديدني , لطيفه , ماجراهاي ديدني , کرکر خنده , کرکر خنده در , کلاس پر , کمدي , گالري عکس هاي خنده ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره سايت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 498
  • بازدید ماه : 2,372
  • بازدید سال : 17,088
  • بازدید کلی : 119,742
  • کدهای اختصاصی
    ورود به اتاق چت
      با ما همراه باشید
    نام کاربری:
    جنسیت:
     
       
    Powered by IRChat.ir

    Google Pagerank Checker