loading...
کلوپ دانشجو
آخرین ارسال های انجمن
خاطر لطفی بازدید : 836 دوشنبه 22 اسفند 1390 نظرات (2)

اس ام اس های کوردی با معنی فارسی

 

چاوت جوانه
کولمت پانه
ماچت ناکه م رمضانه
هه لی اگرم بو جه ژنانه

چشات خوشکله
لوپت تپله
نمیبوسمت چون رمضانه
میزارمش واسه عیدانه
.
.
.

وتۆ خۆشت ناوێم وەکو خۆشەویست/ منیش لەمەو دوا خۆم بۆت وێڵ ناکەم
شیعرەکانی من کارت لێناکەن/ ئیتر بێ مراز من خۆم گێل ناکەم.
تۆ توانات نیە بەڵێنم پێ بەی /خۆت پیشانم دەی تەنیا یەک شەوێک.
زۆریش ئەترسی و تواناشت نیە/ جارێ پێم بڵێی زۆرم خۆش دەوێیت

گفتی دیگه دوست ندارم مثل یه عاشق/منم بعد از این خودم رو برات آواره نمیکنم
شعرهای من روت اثر نمیکنن/دیگه بی دلیل خودمو دیوونه نمیکنم
تو توانایی اینو نداری به بهم قول بدی/خودتو نشونم بدی تنها یه شب.
خیلی میترسی و توناییشو نداری/یبار بهم بگی خیلی دوست دارم

.
.
.
.
ئه و کاتانه ی بیرت ده که م پرپر ئه بم له گریانه/به لام به جگه له ته نیایی نایه لم که س په ی بزانه
ئه مشه و تکام له چاوم کرد ئیتر هه نده بوت نه روانه/دلیشم رازی کردووا شه وان نه گریوو نه له کوانه

هنگامی که به یادت میافتم پر میشم از گریه ای که بجز تنهایی نمیزارم کسی بفهمه.
امشب به چشمانم التماس کردم که دیگه اصلا نگاهت نکنند دلم را هم راضی کرده ام شبها نگرید و نگوید کجاست

.
.
.


هه ر باخی گولی وهک توی تیا بیت/هه رگیز ئه وباخه خه زانی نابیت
اگر هر باغی گلی مثل تو داشته باش/هرگز اون باغ خزانش نمیاد

.
.
.

گةر هةموو گیانم بتویتةوه.
دةرگای مةرگم بو بکریتةوه
مةحالة توم بیر چیتةوه

اگه همه جانم ذوب بشه
دگاه مرگ واسم باز بشه
محاله تورو از یاد ببرم.
.
.
.

با بوت بنوسم لو دوره ولات/پشکشی ئه کم به قه دو بالات
با بوت بنوسم له شاری غوربت/بو عزیزی خوم هیچ نیه زحمت
سلاو له بالات سلاو له چاوت/له بانی قلبم نوسیمه ناوت.

تا برات بنویسم دور از وطن/تقدیمش میکنم به قد و بالات
تا برات بنویسم از شهر غریب/واسه عزیزم زحمتی نداره.
سلام به قد و بالات سلام  به چشمات/روی قلبم اسمتو نوشتم
.
.
.
.
ریشم سپی بیت وه ک مامه پیره/به گوچانیش بروم توم هه ر له بیره
نامه ئه نووسم به چاوی گریان/له یادت ناکه م به حه قی قورئان

ریشم سفید شه مثل پیرمردا/با عصاهم را برم تورو در یاد دارم
نامه مینویسم باچشم گریان/از یاد نمیبرمت به حق قران

.
.
.

نازانم چؤن باست بكم تاكؤ دلت باور بكات
شيعر نيه بوت بنوسم تاكو وه سفي جوانيت بكات.
خوشم ئه وي هه تا ئه مرم,لعنت له وه ي درو ئه كات

نمیدون چطور وصفت کنم تا دلت باورش شه
شعری نیست تا بنویسمش که وصف زیبایی تورو بکنه.
دوستتت دارم تا روزی که میمیرم,لعات به کسی که دروغ بگه

.
.
.

هناسه م نیه پام نیه چوو وه بی تو دونیا ئه رام چوله
نفسم نمي آيد پاهايم نميروند بي تو دنيا برايم خالي است

.
.
.

له و روژه توم دیوه په ریشانه دلی من
شه یدا زه ده وو به سه رو سامانه دلی من.
.
از روزی که رخسار تورا دیده اماز وقتی که دیدمت پریشانه دل من
شیدا شده و بی سر و سامانه دل من

.
.
.

باخي بةهةشتم ، روخساري تؤية/ضاوم تامــةزرؤي ديداري تؤية
يـادي ثيرؤزت هـةر لـة دپـماية/تا أؤذي دوايـي کـؤتايي ناية.

.

باغ بهشت من ، رخسار توست/ديدگانم مشتاق ديدار توست
ياد متبرك تو مونس دل من است/وتا روز بازپسين همراه اوست.

.
.
.

به يانيان گــــــــول ده ژميرم/له ناوگـــــــــولان چاو ده گيرم.
جوان ترین گول هه لده بژیرم بوتوی به دیاری ده نیرم

.
صبح های زود گل میشمارم/توویه گلها دقت میکنم.
زیباترین گل رو انتخاب میکنم و به عنوان هدیه میفرستمش برات.
.
.
.

تا که ی بنالیم بو تو گیانا تا که ی بسوتیم
ئه ی  بریارت  وا  نه بو  فه رموت   من روژی  هه ر دیم
زستان  وا  رویی به هاریش  هات  تو  هه ر  نه هاتی
ژهری  تالی  چاوه روانیت  دامی  تو  له  جیاتی
ئه ی  تو  خو  نازانی  ده ردی  چاوه روانی
.
تا کی بنالم جانا تا کی بسوزم.
ای که فرموده بودی من روزی می آیم
زمستان همچنان رفت و بهار هم آمد  اما تو نیامدی
در عوض زهر تلخ انتظار را به من چشانیدی
ای که تو نمیدانی درد چشم انتظاری ...

.
.
.

گیانا که م زو وه ره نازدارم زو وه ره/به س جاری بت بینم گیانم بو خوت به ره.
جانان من زود بیا نازنینم زود بیا/تا برای یک بار هم که شده ببینمت ، جانم را بگیر و برای خود ببر

.
.
.
.
ئه گر باران باری برو له به ر باران بوه سته و هه ر دوو ده سته کانت به رز بکه ره وه چند دلوپه بارانت گرته وه هیئنده ئه و دلوپانه منت خوش ده وئی، منیش هیئنده ئه و دلوپانه ئ که نه تگرته وه خوشتم ده وئی
وقتی باران میباره برو دستاتو باز کن و تا میتونی قطره باران توو دستات جمع کن که اندازه دوست داشتنیات نسب به من و حالا میخوایی اندازه دوست داشتن من رو بسنجی به تعداد اون قطره های که توو دستت نگرفتی بدون دوستت دارم.
.
.
.
.
ئه گه ر چی رویی قه ت ناچی له یادم ده که م یادت به یادی تووه شادم
هرچند که یادت از خاطرم هیچ وقت نمیره اما به یاد تو باز خوشحالم

برچسب ها پیامکی کوردی , اس ام اس کوردی , مرکز اس ام اس ایران , اس ام اس کردی , اس ام اس به زبان شیرین کردی , اس ام اس به زبان كردی , اس ام اس به زبان كردي , اس ام اس به زبان كوردي , اس ام اس به زبان کردی , پیامک کردی , اس ام اس عاشقانه به زبان كردي , اس ام اس عاشقانه به زبان كوردي , اس ام اس كردي , اس ام اس كردي با معنی فارسی , اس ام اس كوردي , اس ام اس كوردي با معنی , اسمس کردی , اس ام اس های عاشقانه کردی , اس ام اس های کردی زیبا , اس ام اس کردی با ترجمه , شعر عاشقانه کردی با معنی فارسی , شعر کردی , شعر کردی با ترجمه فارسی , شیعری كوردی , متن شعر كردي , مجموعه اس ام اس کردی , مجموعه شعر کردی , پيامك به زبان کردی , پيامك به زبان كردها , پيامك به زبان كردي , پيامك به زبان كوردي , پيامك عاشقانه به زبان كردي , پيامك عاشقانه به زبان كوردي , پيامك كردي , پيامك كردي با معنی , پيامك كوردي , پيامك كوردي با معنی , پيامك , پيامك کردی با ترجمه , Kurdish sms , sweet sms language , Kurdish , Kurdish-language SMS , SMS to the Kurdish language , Kurdish language SMS , romantic sms language Kurdish , Kurdish-language romantic sms , I know , I know the meaning of Persian , sms chord with meaning , love you , love you sms , sms me beautiful , I love you , I love you with the means Persian , Kurdish poetry , poetry translated into Kurdish , Persian , Shyry Kurdish , Kurdish lyrics , I've set , a collection of poetry in Kurdish , Kurdish language text , Kurdish language romantic SMS , love SMS Kurdish language , Kurdish SMS , SMS with significant Kurdish , SMS chord with meaning , sms , sms me with the translation , اس ام اس های کوردی با معنی فارسی ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محمد در تاریخ 1348/10/11 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

سلام

آنلاین بازی کن و لذت ببر.

بازی جذاب و جالب تام و جری.

http://www.khavaranshop.com/gam.28.html

لینکم کن.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره سايت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 2,455
  • بازدید سال : 17,171
  • بازدید کلی : 119,825
  • کدهای اختصاصی
    ورود به اتاق چت
      با ما همراه باشید
    نام کاربری:
    جنسیت:
     
       
    Powered by IRChat.ir

    Google Pagerank Checker