loading...
کلوپ دانشجو
آخرین ارسال های انجمن
خاطر لطفی بازدید : 162 دوشنبه 12 تیر 1391 نظرات (1)

 

مجموعه ای از اس ام اس های جدید در موضوعات مختلف جمع آوری ساخته ایم که میتوانید در ادامه مطلب مطالعه فرمایید ....

منبع : www.PersianMob.Net


برآنچه گذشت وآنچه شکست حسرت نخور،زندگی اگرزیبا بودباگریه شروع نمیشد..

.

.

.

مهم نیست که قفلها دست کیست ؟ مهم اینست که کلیدها دست خداست .

.

.

.

هستی عزیزواسه دلم عزیزم،

کاش باشی که من دنیاروزیرپات بریزم

.

.

.

رفتم برات یه ساعت بخرم ولی هرچی گشتم

هیچ ساعتی مثل ساعت های که با هم بودیم قشنگ نبود

تقدیم به عشقم پریسا ( پیمان از اسلامشهر )

.

.

.

نه صدایش را نازک میکرد و نه دستش را آردی از کجا باید به گرگ بودنش شک میکردم؟!

.

.

.

هیچکس همراه نیست ...‎ ‎"تنهای اول"

.

.

.

من را زیر خاکستر جا گـــــذاشتـــــــی!!!

آهـــــــایـــــــــــــ.. .

با توام...

تــــــــــــــــــــــــ ـو یادتـــــ نـــرود!!!

من به خاطرتــــــــو

آتـــــــش گـــرفته ام....

"تنهای اول"

.

.

.

حلالم کن اگر دوری اگر دورم/اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

بگو عادت کنم بی تو که میدونی، نمیتونم/ که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم.

.

.

.

تو را آرزو نخواهم کرد،تو را لحظه ای خواهم پذیرفت،

که خودت بیایی،بادل خودت،نه به آرزوی من...

.

.

.

همیشه میگفتن پیدا کردن دوست خوب چقد سخته

اما من باورم نمیشد تا اینکه تو رو دیدم که برای پیدا کردن من چقد زحمت کشیدی.؟!

.

.

.

انچنان رسم وفا مرده که ترسم روزی/لیلی گرزنده شود یادی زمجنون نکند.

.

.

.

چه زود سهم روزهاى خوب، "یادش بخیر" میشود...!

یه نفر

.

.

.

کاش اون لحظه ای که یکی ازت میپرسه:

حالت چطوره؟و تو جواب میدی "خوبم"

کسی باشه که محکم بغلت کنه و آروم تو گوشت بگه:

"میدونم خوب نیستی..."

"وحید.ک"

.

.

.

هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن...

به هر حال دارم فراموش می کنم فراموش شدنم را...

‏"وحید.ک"

.

.

.

شلوار مرد که دو تا شد . . . . . . . . . . حال می کنه

.

.

.

هر که از تن بگذرد جانش دهند هر که جان درباخت جانانش دهند

هر که گردد مبتلای درد عشق از وصال دوست درمانش دهند

هر که بی سامان شود در راه عشق در دیار دوست سامانش دهند

.

.

.

مسعود جان دوستت دارم ...

(همسرت زهرا از تهران)

.

.

.

آخر قصه را بردار و با خودت ببر...

همان یکی بود یکی نبود , همان گنبد کبود را برای من بگذار...

در فکر شروعی دوباره ام!

من بودم و هنوز کس دیگری نبود!!!

"سارا"

.

.

.

نقاش نیستم ولی لحظه های بی تو بودن را درد میکشم

.

.

.

هوا گرفته بود و باران میبارید.کودکی آهسته گفت:خدایا گریه نکن,درست میشه

.

.

.

این حدیث دل بود، تصنیف نیست... شیعه در محشر بلاتکلیف نیست...

شیعه راهش در مسیر اولیاست... شیعه مولایش علی مرتضی است...

الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین

بولایة علی بن ابیطالب، امیرالمومنین، و الائمه المعصومین علیهم السلام،

عید تولد فخر البشر علی مرتضی و روز پدر بر شما و خانواده محترم مبارک

.

.


همیشه یکی هست که درد دلت رو بهش بگی

ولی...

وای از اون روزی که همون بشه درد دلت!!!

.

.


یعنی امسال

با این حرفا همون جوراب و عرقگیر سالهای قبل رو هم میخواین بپیچونین؟

البته و صد البته که هر روز روز زن است!

.

.


بهترین اشخاص،کسانی هستندکه اگر از آن ها تعریف کردید،خجل شوند

واگر بد گفتید، سکوت کنند.

.

.

.

اگر فشار هوا رو۶۰برابرکنن, ۸تا بست بهم ببندن

لای ۱۰دور پارچه بپیچننم..بازم تشتکم از 'مرامت'میپره رفیق.

چاکررفقای بامرام!

Alirezaa-teh

.

.

.

نیستم بیگانه هستم آشنایت یاعلى / از ازل دلداده برمهر و ولایت یاعلى

تا جمال خویش را درکعبه حق ظاهر کند/ پرده گیرد ازجمال دلربایت یا على

میلاد مولاى متقیان و روز مرد بر شما مبارک باد

.

.

.
دلگیرم از مرغ هایی که دانه خوردنشان پیش ما بود،

ولی برای دیگری تخم می گذارند،

برو مرغ من ولی بدان بوی کباب شدن گوشتت روزی به مشامم می رسد . . .

.

.


برای دلم گاهی پدر میشوم! خشمگین میگویم: بس کن؛تو دیگر بزرگ شدی!

.

.


در رفاقت مادرم قهرمان شد. . . خداحافظ رفیق. . .

(فرزانه)

.

.


"هست" را اگر قدر ندانی میشود "بود" !

.

.

.
فیلمهای درحال اکران درکرج:

شبهای آق تـپه(اکشن)

گذری درباغ فاتح (عاشقانه).

مرا به کمال آباد نبر(ترسناک).

دوزخ برزخ مهرشهر(معناگرا).

شبهای جهانشهر(غیرمجاز)!

کوچه پس کوچهای حصارک(پلیسی)

گنده لاتهای عظیمیه(کمدی)

پیشاهنگی آباد میشود(تخیلی)

...ramin...

.

.


درانتهای نگاهت کلبه ای میسازم تامبادا بگویی ازدل برود هرانکه از دیده رود.

.

.


پشت چراغ قرمز ، پسرکی با چشمانی معصوم و دستانی کوچک گفت :

چسب زخم نمیخواهید؟ پنج تا،صد تومن ،

آهی کشیدم و با خود گفتم:تمام چسب زخمهایت راهم که بخرم،

نه زخمهای من خوب میشود نه زخمهای تو..

.

.

در برکه اشکم همه دم نقش تو دیدم، این هدیه خوبی است که از آب گرفتم،

هرگز نتوانی که ز من دور بمانی، چون در دل خود عکس تو را قاب گرفتم.

.

.

.

گرچه آلوده دنیای غریبم ،اما!

سینه ای پاک به پهنای صداقت دارم

دل من عاطفه را میفهمد

به خودم می بالم...

با کسی سبزتر از عشق رفاقت دارم

.

.

.

توکیستى که من اینگونه بى توبى تابم

شب ازهجوم خیالت نمى بردخوابم

توچیستى که من ازهرموج تبسم تو

بسان قایق سرگشته روى مردابم

(رها)

.

.

.

زدردعشق توباکس حکایتى که نکردم

چراجفاى توکم شد؟شکایتى که نکردم؟

چه شدکه پاى دلم را،زدام خویش رهاندى

ازآن اسیربلاکش حمایتى که نکردم

رها

.

.

.

اسمت رو سیگارنوشتم تا بسوزه که وقتی سیگارتموم شد

فراموشت کنم ولی نمیدانستم که باهرپک اسمت میره تو نفسم

.

.

.

وقتی بهم میگی به اندازه ی برگ های درخت سیب خونمون دوست دارم

انقدرخوشحال میشم که فراموش میکنم زمستونه

.

.

.

دوستی شوخی سردآدماست بازی شیرین گرگم به هواست

واسه کشتن غرورمن وتو دوستی توطئه ثانیه هاست

.

.

.

خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ولی حیف من زاده امروزم

خدایا جهنمت فرداست پس چرا امروز میسوزم

.

.

.

دراز کشیدم

تا قصه ى رسیدنمان را براى خودم تعریف کنم

خوابم برد...،

لعنتى

ما هیچ جوره به هم نمى رسیم!!!

"سارا"

.

.

.

حماقت که شاخ و دم ندار!

حماقت یعنى من که

اینقدر مى روم تا تو دلتنگ من شوى!

خبرى از دلتنگى تو نمى شود!

برمیگردم چون

دلتنگ مى شوم!!!

"سارا"

.

.

.
وقتى کسى تصمیم میگیره بره

حتى اگه نره!

دیگه پیشت نیست...

"سارا"

.

.

.

چه راحت نوشتیم بابا نان داد,

بی آنکه بدانیم بابا چه سخت برای نان همه جوانیش را داد.

روز اسطوره های زندگیمان روز پدرمبارک و به روح پدران ازدنیا رفته فاتحه اى بخوانیم

.

.

.

تنهایی راترجیح میدهم. به تن هایی که روحشان بادیگریست.

برچسب ها sms موبایل , پیام کوتاه جدید , پیامک های جدید , پیامک خنده دار , اس ام اس فلسفی , اس ام اس جدید , اس ام اس عاشقانه , جک اس ام اس , اس ام اس , اس ام اس تیکه دار , اس ام اس تیکه دار جدید , اس ام اس بی وفایی , اس ام اس دوست نامرد , اس ام اس نامردی , اس ام اس دلشکسته، اس ام اس نا رفیق , اس ام اس دلشکست , اس ام اس نا رفیق , اس ام اس کلوب , اس ام اس طعنه , اس ام اس دلتنگی , اسمس کلوب , اس تیکه دار , اسمس , اسمس تیکه دار , اس ام اس کنایه دار , مرکز اس ام اس ایران , سایت اس ام اس , جدیدترین اس ام اس ها , وبلاگ اس ام اس , اس ام اس داغ , اس ام اس تنفر , کلوب , SMS , SMS piece , the SMS piece with the new SMS piece was 90 , I piece was january , I piece with a january , new SMS , SMS treachery , I like to sneak , without knowledge of SMS , the local SMS , SMS cowardice , I found piece , SMS Dlshkste , january 2012 , SMS Software , SMS call , Web SMS , Latest SMS , Persian weblog SMS , SMS hatred , اس ام اس تیکه دار جدید ۹۱ , اس ام اس تیکه دار 91 , اس ام اس تیکه دار اردیبهشت , اس ام اس تیکه دار تازه , اس ام اس زیبا , اس ام اس تازه , اس ام اس اردیبهشت , اس تیکه , مسج تیکه دار جدید , عکس های خنده دار , عکس های طنز , لباس پوشیدن خانوما , کارکاتور , کارکاتور زنان در مترو , کارکاتور مدل لباس زنانه , کاریکاتور تیپ خانوما در مترو , کاریکاتور خانوما , کاریکاتور دخترا , کاریکاتور دخترا تو مترو , کاریکاتور لباس دخترا , آخر خنده , اطلاعيه هاي خنده دار , بچه , تابلو هاي خنده دار , تصاوير خنده دار , تصاوير ديدني , جالب و خنده دار شادي و خنده , جوک , خفن , خنده بازار , خنده دار , خنده و خنده , خنده و شادي , دنياي خنده , ديدني، ديدني ها روز , ديدنيه , ديدنيهاي بيادماندني , ديدنيهاي خنده دار , ديدنيهاي دنيا , ديدنيهاي روزانه , ديدنيهاي ساختگي، ديدنيهاي واقعي , شادي , طنز , عکس هاي آخر خنده , عکس هاي جالب و ديدني , عکس هاي خنده دار، عکس هاي ديدني , عکس هاي ديدني و خنده دار مهر ماه 90 , عکس هاي زيباي خنده دار , لحظات ديدني , لطيفه , ماجراهاي ديدني , کرکر خنده , کرکر خنده در , کلاس پر , کمدي , گالري عکس هاي خنده دار , گالري عکس هاي زيبا , دیوار نویسی های بامزه وطنی , تصاویر باحال , تصاویر خنده دار , تصاویر فوق العاده خنده دار , درون هند , عکس باحال , عکس جدید , عکس خنده دار , عکس طنز , عکس های جدید و خنده دار , عکس های خنده دار جدید , عکس های خنده دار هندی ها , عکس های روز , عکس های سوتی درون شهر , عکس های هند , عکس های هندی , عکس هند , X Payamak عاشقانه , payamake tir mah , sms asheghane tir mah , sms love , sms tir mah , Sms عاشقانه , آخرین و بروز ترین اس ام اس های عاشقانه خرداد ماه 89 , اس ام اس تیر , اس ام اس دل شکسته , اس ام اس دوری , اس ام اس طلاق , اس ام اس عاشق تنها , اس ام اس عاشقانه ، بسیار جدید و خواندنی مخصوص عاشق ها , اس ام اس عاشقانه جدید , اس ام اس عاشقانه غمگین , اس ام اس عاشقی 89 , اس ام اس عاشقی خرداد , اس ام اس عاشقی و تنهایی , اس ام اس عشق , اس ام اس عشق ورزی خرداد ماه 89 , اس ام اس عشقولانه , اس ام اس عشقولانه خرداد ماه 89 , اس ام اس عشقی , اس ام اس عشقی 89 , اس ام اس علشقونه , اس ام اس غم , اس ام اس غمگین , اس ام اس غمگین عاشقانه خرداد , اس ام اس قهر , اس ام اس قهر کردن , اس ام اس لاو , اس ام اس لاو 89 , اس ام اس متن کشی , اس ام اس مخصوص 89 , اس ام اس مخصوص دل شکسته ها , اس ام اس مخصوص عاشقای دل شکسته , اس ام اس معنی دار , اس ام اس مفهومی , اس ام اس منت کشی , اس ام اس موبایل , اس ام اس ناب , اس ام اس نایاب , اس ام اس ها و پیامک های بسیار زیبای عاشقانه و قشنگ جدید , اس ام اس های احساسی , اس ام اس های داغ 89 , اس ام اس های عاشقانه بسیار جدید و تاثیر گذار , اس ام اس های عاشقانه بسیار زیبا و خواندنی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره سايت؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 69
  • کل نظرات : 59
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 33
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 554
  • بازدید ماه : 2,428
  • بازدید سال : 17,144
  • بازدید کلی : 119,798
  • کدهای اختصاصی
    ورود به اتاق چت
      با ما همراه باشید
    نام کاربری:
    جنسیت:
     
       
    Powered by IRChat.ir

    Google Pagerank Checker